28.11.11

[jpop] After School - Diva



01. Diva

I love my boy I love my boy
I love my boy I love my boy
Everybody scream!!!

Only one! Make me burn
Check shite sobaniiruyo
kimi no Diva Diva D D D Diva

Only one! Make me burn
Hurry! Hurry! chansu ha Once
Give me love... Diva Diva D D D Diva

100 mannen matte ta unmei no deai
kiseki no hajimari ikinari feel so hot
guuzen tte iwa senai nanimo kamo risou
mayowa naide Go yakusoku Make it

I got ha^to ni hime teru Master key
futarino Masterpiece
Dream Match mahou no Super Tag team
You know we are destiny

sarani moe ru After this
Come on now massugu gu Look at me
Cherry Jelly na Kiss ha sweet, Boy
U're my favorite

Only one! Make me burn
Check shite sobaniiruyo
kimi no Diva Diva D D D Diva

Only one! Make me burn
Hurry! Hurry! chansu ha Once
Give me love... Diva Diva D D D Diva

just tell me what you wanna do
nemure nai yoru mo
I don't wanna let you go
yume no naka Voulez-Vous... ( vu^re . vu^ )
I just wanna get it done
saikyou no korabo
jounetsu ga kidousu ru
sake rarenaino

I got big plan 4 U luv 4 U?
I don't give a damn
what people say
ai gaareba , O.K.
No matter what, U're ma man

Check your sign Check your eyes
Burn your L-O-V-E
omona ru kanjou
U're so perfect
honki no Passion
Come 2 me
Come 2 me
nee kii teru That's your

Only one! Make me burn
Check shite sobaniiruyo
kimi no Diva Diva D D D Diva

Only one! Make me burn
Hurry! Hurry! chansu ha Once
Give me love... Diva Diva D D D Diva

kimi no kokoro wo tsukami tai
ae naitokimo mamori tai
motto negai wo kanae tai
kimi gakureta tokimeki dakara

Only one! Make me burn
Check shite sobaniiruyo
kimi no Diva Diva D D D Diva

Only one! Make me burn
Hurry! Hurry! chansu ha Once
Give me love... Diva Diva D D D Diva

Only one! Make me burn
Check shite sobaniiruyo
kimi no Diva Diva D D D Diva

Only One! Make me burn
Hurry! Hurry! chansu ha Once
Give me love... Diva Diva D D D Diva

Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na...

Diva Diva D D D Diva


02. Ready to Love

It may be love
tameiki mitaina Cloudy sky
aimai na kankei nano You & me
It may be love
hagurakasanaide Look at me
datte Ready to love
with you

sou ichibyou mitsu metesugu
Just koi wo kanji teta ( Honey )
mou kimiigai meni ira nai
unmei no deai nishitai ( AH )

Day by Day Day after Day
nanimo ( Always )
oki nakya tomodachidoushi mitai ( Ah )

Day by Day Day after Day
kitto
watashi no Sign wakatterudesho
I wanna know tada
I wanna know kun wo
( Stand by me )

It may be love
futarino mani hitotsuno kotae wo omone tai
It may be love
atoha sou kun shidai
konomamanante jirettai
Darling you

tameiki mitaina cloudy sky
aimai na kankei nano You & me
hagurakasanaide Look at me
datte Ready to love
with you

Day by day Day after day
Night & day ( Always )
ai tai tomodachi nankajanai ( Ah )
Day by day Day after day
kitto
watashi no Sign wakatterudesho
I wanna go tada
I wanna go kun to

It may be love
kitai to fuan de kokoroha itsudemo yure teru
It may be love
atoha sou kun shidai
sutekina tenkai shinji tai

It may be love
futarino mani hitotsuno kotae wo omone tai
It may be love
atoha sou kun shidai
konomamanante jirettai
Darling you

tameiki mitaina cloudy sky
aimai na kankei nano You & me
hagurakasanaide Look at me
datte Ready to love
with you

No comments:

Post a Comment